Kontingent

Fortsættende og nye medlemmer af Herning Kajak Klub bedes indbetale kontingent for sæsonen til følgende konto:

Reg.nr.: 5096  –  Kontonummer: 1326944

Kontingent skal være indbetalt inden 1 marts 2024.

Fortsættende medlemmer

Oplys navn til beløbsmodtager ved indbetaling.

Nye medlemmer

Oplys navn til beløbsmodtager ved indbetaling. Husk indmeldelsesgebyr på 100 kr. oveni kontingent.

Desuden bedes man sende besked til Johannes Ravn Christensen – mail@herningkajakklub.dk – tlf. 2323 3036 – med: navn, adresse, telefonnummer, fødselsdato og mailadresse.

Såfremt man opretter familiemedlemsskab bedes man yderligere tilføje navn(e) og fødselsdato(er) for børn indeholdt i familien.

Kontingent for hele sæsonen

Husk indmeldelsesgebyret på 100 kr for nye medlemmer. Eks. indmeldelse for ungdom  600 kr. + 100 kr. = 700 kr. for hele året.

Alder Kontingent for 2024
Ungdom 18-25 600 kr.
Voksen 26-150 700 kr.
Single ++ 800 kr.
Familie 0-150 1500 kr.

Single ++ er alene far/mor med børn.

Familiemedlemskabet dækker 2 voksne med hjemmeboende børn eller seniorer med børnebørn.

Opbevaring af private kajakker i Det Blå Rum

Der er mulighed for opbevaring af din private kajak i Det Blå Rum. Her er installeret et kajakholdersystem, der giver mulighed for at låse din kajak fast med to medbragte hængelåse.

Det koster 100 kr. om året ud over dit kontingent at få en plads til din kajak. OBS: Der er begrænsede pladser, så husk at kontakte bestyrelsen først, for at høre om der er en ledig plads, inden du indbetaler beløbet.