Nøglebærer

Har du IPP2 bevis kan du få en kode til Det Blå Rum og kan til enhver tid låne kajakker og udstyr, både ved søen og med på tur/ferie. se regler på medlemssiden her. En kode indebærer også at der vil være nogle åbnevagter på klubaftner.

Nøglebærer retningslinjer ved åbneaftner

• Alle skal skrive sig på til at åbne i løbet af sæsonen, udregningen er at hver nøglebærer skal åbne mindst 1 gang i løbet af sæsonen. Der skal én åbner til hver aften.
  • Der er mødepligt til de aftner man har skrevet sig på, bytning foregår internt og det er vigtigt at sikre sig at man har byttet. Vi har oplevet at der nogle aftner i sidste sæson ikke var åbnere overhovedet, det duer ikke.
  • Pligter på vagten: Kajakhuset skal åbnes, bukkes skal tages frem, der skal hentes vand. Det skal sikres at folk får vasket kajakkerne inden de sættes ind i kajakhuset.
    Det skal sikres at folk som vil sejle, starter i vandet eller broen og ikke fra stranden, det slider og ødelægger kajakkerne. Husk at alle skal bære redningsvest.
  • Det er den person på vagt, som skal sørge for at alt materielet er på sin rette plads, når aftenen er slut, og at portene til kajakhuset er lukkede.
  • Hvis en nøglebærer gentagne gange er blevet væk fra sin vagt, kan bestyrelsen inddrage vedkommendes kode.